Wykształcenie
Wykształcenie: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Wykształcenie: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
O mnie
Dyrektor zespołu diagnostycznego MC PROGRAM Centrum Diagnozy i Terapii Dzieci.
W Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym: psycholog, superwizor, pedagog specjalny, terapeuta behawioralny IWRD
Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą z całościowymi zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu,
Szkolenia z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania:
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania,
- Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji,
- Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi,
- Dokumentowanie i programowanie w SAZ,
- Techniki SAZ w pracy z grupą
Szkolenia z zakresu alternatywnych i wspomagających metod komunikacji:
- Certyfikowany Terapeuta PECS I stopnia,
- Program Rozwoju Komunikacji MAKATON
Uprawnienia do stosowania narzędzi diagnostycznych:
- ADOS – 2 – protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu,
- ADI-R Wywiad do Diagnozy Autyzmu – Wersja zrewidowana (z ang. Autism Diagnostic Interview – Revised)
-
CONNERS 3 Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariusz
-
STANFORD – BINET 5 Skala Inteligencji,
- PEP-R Profil Psychoedukacyjny
- KORP Kwestionariusz Oceny Rozwoju Psychoruchowego
Kursy specjalistyczne:
- Autyzm – Jak to diagnozować. Diagnoza kliniczna całościowych zaburzeń rozwoju
[/tekst_kolumny_vc]